2015. július 20., hétfő

Poison


Sziasztok!


Remélem mindenkinek nagyon jól telik a szünidő, a lehető legstresszmentesebben, és hogy mindenki jól van, él és virul. Továbbá még egyszer utoljára meg szeretném köszönni azt a renget támogatást és kedves szót, amit ennél a blognál kaptam, végtelenül hálás vagyok mindenért és mindenkiért, és tényleg ti voltatok/vagytok a legjobbak, minden túlzás nélkül!<3
Korábban kértem egy kis haladékot a következő történetemmel kapcsolatban, először is elvégre szerettem volna minimum egy-két részt előre megírni, másodszor is pedig még nem készült el a design, de most már igen, szóval aki még szeretne olvasni tőlem, ezen a blogon megtalál:

Bár Zayn hivatalosan már nem tagja a 1D-nek, a Behind the Spotlight kezdésekor azt terveztem, hogy a következő történetem egyik főszereplője ő lesz, noha a kilépése után eléggé fontolóra vettem ezt az egészet, de némi rágódás után arra jutottam, vele folytatnám. Remélem, senkit sem érint ez rosszul és hogy lesznek, akik még szívesen olvasnának róla. A terjedelem valószínűleg nem lesz olyan hosszú, mint ennél a blogomnál, de magamat ismerve bármi lehetséges, szóval idővel meglátjuk.:)
A prológus szombaton érkezik, akit érdekel, előre is jó olvasást hozzá! További kellemes nyári szünetet, drágáim, élvezzétek ki, ami még hátra van belőle és vigyázzatok magatokra!<3

-xoxo, Sophie V.

4 megjegyzés:

  1. Waaaaaa. Megyek issss megnezem ezt az uj csodat. Zouisos vagyok fanptogilt is vezettem roluk mint baratok. Igaz Lou a fav de Zayn. Juuuj.
    Alig varom a prologust. Iivancsi vagyok.
    Legnagyobb rajongod Barbee xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drágám.
      Nagyon-nagyon örülök, ha tényleg érdekel, és már nagyon kíváncsi vagyok a véleményedre<333

      -xoxo, Sophie V.

      Törlés
    2. Drága

      Sikítozok olyan jó lett a prológus és ki is fejteném hosszan ott, de nem enged komizni.
      Mindenesetre gondoltam írok ide, hogy tudd Imádom már most.
      Love Barbee xx

      Törlés
    3. Szia drága<3
      Igen, elrontottam valamit a beállításoknál, de már fixáltam, mindenesetre nagyonnagyon örülök, ha így gondolok, és köszönöm szépen, hogy írtál!<3333

      -xoxo, Sophie V.

      Törlés