2015. március 27., péntek

Sajnálom

Sziasztok drágáim!❤️
Nem kell megijedni a cím miatt, nem tervezek semmilyen bezárást, se hasonlót, illetve csak egy kisebb szünetet szeretnék kérni jövőhét szerdáig.
Gondolom nem én vagyok az egyetlen, akinél az elmúlt két nap eseménye/eseményei kiverték a biztosítékot, gondolom, most nem csak bennem van egy kisebbfajta űr, miszerint hogyan tovább. Bár Zayn nem a blogom főszereplője, természetesen részese, így remélem nem okozok senkinek sem meglepetést azzal, ha azt mondom, ami történt, muszáj megemésztenem, ugyanis az elmúlt két napban akárhányszor csak belevágtam a folytatásba, valahogy sosem tudtam odakoncentrálni. Ez pedig nem jó, ti nem ezt érdemlitek. Mindenképpen összeszedett folytatást akarok, így szeretném leszögezni,  nem szándékozom Zayn-t kiírni a történetből semmilyen formában, ahogyan az elkövetkezendő történetem/történeteimben is valószínűleg szerepet fog játszani, de ezt még nem mondom biztosra. Az még jóval odébb van, és bőven van időm átgondolni a dolgokat.
Szóval a részek érkezése remélhetőleg a következőképp fog alakulni:
32. fejezet - 04.01 (szerda)
És utána összeszedem magam, és igyekszem...
33. fejezet - 04.04 (szombat)

Szeretnék elnézést kérni, a megértéseteket pedig köszönöm. Nem tudom, ki hogy van vele, illetve kit mennyire viselt meg ez az egész, de alapjárat érzelmes valaki vagyok, így engem eléggé a padlóra küldött, plusz egyéb okok, bár ez most nem ide tartozik. Mindenesetre én száz százalékig bízom a többi fiúban, és abban, hogy végig tudják csinálni négyen is, bár a szívem szakad meg Zayn-ért. Aki hasonlóan érez, annak üzenem, kitartás, de mindenkinek, még ha nem is éppen ezért.:) (Hozzáteszem, aki úgy érzi, muszáj beszélnie erről, az email címem ott van a 'dobozban' oldalt, természetesen bármikor írhattok, mondjuk bármivel kapcsolatban.)

Legyen jó hétvégétek, jövőhéten pedig találkozunk!

-xoxo, Sophie V.

2 megjegyzés:

  1. Draga.
    Teljesen megertelek hisz en is eleg erzelmi beallitottsagu vagyok. Eppen a pulzusomat mertek mikor lejjebb gorgettem facebookon es meglattam. Nem csoda hogy a noverke megijedt mert kapasbol a ketszeresere nott a pulzusom. Ugy erzem eleget sirtam mar de akarhanyszor arra gondolok hogy tobbe nincs ujra bogni kezdek. Epp eleg szar az olyan kiirasokat latni hogy R.I.P. Zayn basszus nem halt meg. En bizok abban hogy ezzel nem ert veget, Liam is mondta. Tartogatnak meg meglepeteseket es hallotam olyanokat is hogy Zayn juli 23.-an visszater ill. kozremukodik az 5. albomban is. Szoval ne adjuk fel.
    Varom a reszt.
    Pussz. Barbee <3 <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jesszus, tényleg, majd számolj be, hogy sikerült a műtéted, drága! Ugye minden rendben volt?<333
      Egyébként ahogy így olvastam a kommentedet, látom, egy cipőben járunk, én is eléggé kisírtam magamat az elmúlt pár napban, plusz még mindig nem bírom felfogni, annyira hihetetlen ez az egész. A kiírásokat pedig én is láttam, nem igazán tudtam mit hozzá fűzni, ahogyan az R.I.P One Direction félékhez sem, elvégre valóban senki sem halt meg, és az ilyenektől még rosszabbul érzem magam. Mindenesetre ez egy baromi nagy változás lesz mindannyiunknak, de lesz, ami lesz.
      Nagyon reménykedek benne, hogy visszajön. Nem számít mennyi idő után, de visszajön. Nem adjuk fel<3
      Vigyázz magadra, drága!<33

      -xoxo, Sophie V.

      Törlés